söndag 5 september 2010

Egentligen hade jag en hel del

på dagens to do lista, bland annat skulle jag omorganisera mina garderober och för första gången använda de hyllor längst upp som enbart nås med en stege.
Bort med det somriga var målet.

Nu är det dock så att mina listor alltid innehåller en hel del luft samtidigt som jag placerar det utmärkta ordet förhoppningsvis framför varje punkt vilket gör dem flexibla för annat viktigt, som att läsa klart Denise Rudbergs bok till exempel.

Kom ihåg det: Luft och förhoppningsvis lämnar utrymme för mycket roligare saker än rensning.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Det är inte svårt för mig att komma ihåg (ler)....jag skulle stryka, men jag läser din bok istället.

Anneli Stålberg sa...

Jag har inga problem med att lämna plats till roliga saker. Annars blir livet inte kul och det vore ju tråkigt :D

Åsa Hellberg sa...

Bra!:)