onsdag 22 september 2010

Radio och föräldramöte

Här är programledan him self innan vi körde igång.
I programmet var vi tre missbrukare; undertecknad som medvarianten, Peter som satt fast i Livets Ord och som trodde att han var tvungen att ta livet av sig för att komma därifrån (han gjorde också ett mycket allvarligt försök), och Lennars som var spelmissbrukare (nätbaserade strategispel) och som förlorade precis allt.
Otroliga berättelser från dessa båda herrar och ni kan lyssna på programmet, Wollter i P4, 22.04 nu på lördag.
Tyvärr fick jag rivstarta Forden för att ta mig till skolan i tid, annars hade jag gärna pratat mer med dessa två.
Avprogrammering vet jag ingenting om och jag skulle gärna vilja lära mig mer.
Om jag inte hade varit så himla gammal skulle jag vilja gå på sonen gymnasium, det verkar oerhört kul.
Tänk er en massa esteter (teater, dans, musikproduktion, konst, sång, instrumentalmusik, rap ) på samma våningsplan.
Tror ni att det svänger eller svänger?

5 kommentarer:

Sus sa...

Vi har också esteter...Och Carolas körtjej...say no more =)!

Sven Wolter har jag träffat en gång. Sympatisk!

Åsa Hellberg sa...

Jag fick nästan för mig att du jobbar på hans skola och tittade efter dig idag:)

Shamrock sa...

Kan man lyssna på webben tror du?

Agneta sa...

Hoppas det går att lyssna på i efterhand. Jag är på kräftskiva och skrålar nog för full hals då! Om det inte är jag som ska köra förstås, då är jag nykter. Men jag kanske inte kan gå ifrån för att lyssna på radio...

Åsa Hellberg sa...

Det går nog att lyssna på webben, SR brukar vara bra på sånt.