onsdag 8 september 2010

Mitt första blogginlägg för dagen

kommer bland annat att handla om min förkylning, och passa för all del på att tycka oerhört synd om mig, det är nämligen enbart vid kortvarig sjukdom det är okej.
I alla andra fall är tyckasyndommig ett slöseri med omsorg på någon som tycker sådan är påfrestande.

Så, stackars, stackars mig.

Nu till något helt annat; flyg och Ryanair.
Sonen ska åka iväg en långhelg om ett par veckor och det verkar finnas tusen annorlunda idéer på det flygbolaget.
Har ni råkat ut för något som ni "inte hade tänkt på" innan ni kom till flygplatsen och som kan vara bra för mig att veta så att han inte tvingas stå kvar på marken när planet lyfter?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har inte varit med om det själv men kolla vad han får ha i handbagaget - och för alla del i bagaget över huvud taget - för numer är det tydligen strikta regeler på tex olika vätskor. En vän till lämnade sin cocacolaburk till mig för det fick han inte ha med sig.
Hoppas han får skoj
kram Sanna

Åsa Hellberg sa...

Tack Sanna!

Kia sa...

Kolla antal tillåtna kilo på packningen, Ryan har dryyyga extrakostnader på övervikt, åtminstone hade de det sist jag var där.