söndag 12 september 2010

Två outfits

är utplockade och ska packas ned.


Den ena består av en kritstecksrandig höftkort kavaj, en svart t.shirt, ett par lätt slitna jeans och höga klackar från Charles Jourdan*.
Den andra en klänning från KappAhl (!), armégrön med bubblig kjoldel, och till den knähöga stövlar.

Till detta serveras en finne mitt på hakan, cendréfärgat hår och förhoppningsvis en bra kväll i Fjällbacka.

Ps, är det bara jag som har haft problem med blogger de senaste dagarna?

*Forntidskvalité.

3 kommentarer:

Agneta sa...

Jag har hatat Blogger de senaste dygnen.

I övrigt måste jag säga: Bra klädval! Jag gillar kritstreck. Och armégrönt är snyggt! Charles Jourdan minns jag från min barndom... Men vaddå forntid??

Lycka till! Och finnar betyder ungdom! Var glad och tacksam.
(Jag har en i pannan, men jag är inte glad för det - den gör sig dåligt bland rynkorna).

Åsa Hellberg sa...

Kvalité från förr, jag tror inte varumärket existerar längre.
Kanske vintage är ett bättre ord:)

Finne=ungdom, ska tänka på det.

Liz Wennberg sa...

Jag får några error sidor ibland på blogger, men uppdatera-knappen brukar lösa det.