fredag 3 april 2009

God morgon

Nyheter;

Egentligen hade jag velat säga något om kycklingsabbotaget, men av det blir det intet. Inte heller kommer något om att Svennis har fått sparken.

Jag har viktigare saker att fundera på:
En person som inte har tillstånd för att omskärelse har skadat 4 små pojkar och anmäls för detta till länsstyrelsen?
Hur är det möjligt?

Vad sägs om att anmäla detta till polisen?
Är inte det ett brott?
Är det "kanske" okej att laborera med små pojkars könsorgan?

Alla dessa pojkar kom skadade till Astrid Lindgrens barnsjukhus, och där anmäler man alltså detta till länsstyrelsen som i sin tur kan välja att anmäla till polisen.

Har inte länsstyrelsen fullt upp med att kolla krogtillstånd, djurskydd och jordbruk?
Ska de numera dessutom bedöma huruvida det är okej att omskära pojkar lite hipp som happ?

Min åsikt är här glasklar; självklart ska det anmälas direkt till polisen!

Jag kan baske mig inte hitta en enda förmildrande omständighet, och betänk att jag är världsmästare på det.

Inga kommentarer: