onsdag 2 september 2009

Hej alla nya läsare

För er som är sprillans nya drar jag en snabb resumé över ett halvårs bloggande; jag tar det i listform så blir det lättare.


  • Fjällbacka
  • Casanovas Kvinna
  • Son
  • Fästman
  • Plusbarn
  • Katt
  • Skor
  • Coach
  • Funderingar
  • Tacksamhetslistor
  • Medberoende
  • Sexmissbruk
  • Självkänsla
  • Arbetslivserfarenhet
  • Nonsens
  • Dumheter
  • Boktips
  • Filmdito
  • Balkong (där sista kapitlet skrevs i går).

Så där ungefär.

För er info så är jag oerhört förtjust i kommentarer, och om kommentererna inte passar sig i bloggen utan är av mer privat karaktär är du välkommen att maila på info@hellbergcoaching.se

Varmt välkomna!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Din lista visar hur mycket människa du är - skönt! :)
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Att du gillar min lista visar hur mycket människa du är:)
Kram Åsa

Suzan sa...

tackar tackar..
o ett tips bara för att få fler kommentarer:
Ta bort ordverifieringen när man kommenterar.. den är jätteirriterande o gör att jag iaf inte orkar kommentera =)

Åsa Hellberg sa...

Suzan; tack för tipset. Jag ska göra det genast!