fredag 4 februari 2011

Det kan hända att jag kommer att äta godis idag.

I så fall blir det en mix av nappar och Polly.
Jag tar ett beslut om det senare.

Just nu tas det inga sådana överhuvudtaget.
Coach Hellbergs kropp ska ned i soffan, huvudet borras in i kuddar och benen värmas av en filt.
Sedan ska jag ligga där blickstilla medan jag tjoar ut mina svar på vart vi är på väg när jag ser på "På spåret".
Möjligtvis kommer jag också att tjoa efter lite service från sonen; vatten är sånt som jag helt plötsligt kan behöva och om han bara hör mig brukar han ge mig det jag vill ha.
Har han alltför mycket orkesterljud i sitt rum hör han inte mina rop och då skickar jag sms.

I love ny teknik.

5 kommentarer:

Pennelina sa...

Polly var ett av mina favorit godisar då det begav sig... så du kan äta några åt mig, om du bestämmer dig för att snaska lite :-D

Kramar <3<3<3

Sofie B-C sa...

Det låter alldeles underbart med filten i soffan! Enjoy!
Tack för kommentaren tidigare om skrivprojekt. Förvånades över att höra att ditt projekt låg nere. Sedan slog det mig att det är väl helt enkelt varit för upptagen -varit alltför efterfrågad på Casanova-föredrag! Insåg även att så mkt tid åt nya bokprojekt som jag haft på sistone får man nog bara när mottagandet av debutboken är "ljummet":)
Hursomhelst, ikväll blir det filt -kanske öppen brasa och förhoppningsvis ngt bra tevedrama för oss också. Tjoar med dig! Allt gott, S

nillas liv på pinnen sa...

Sms är en gudomlig uppfinning! Har jag sent om sider kommit på. Jag har två tonåringar i källaren så det blir en hel del sms:ande.

Fru Venus sa...

Pollysar......mmm.... :-) Försöker med På spåret här också. Mannen leder. Kan bero på att jag läser bloggar ;-)

Åsa Hellberg sa...

Pennelina; magen blev full eftersom jag åt för dig också:)

Sofie; så skönt! Och du får brittiska dramer, det är jag lite avundsjuk på:)

Nilla; eller hur!?

Venus; ja, det måste bero på det:)