torsdag 10 februari 2011

Jag vet faktiskt inte

var jag fick morgondagens datum ifrån när jag skrev in det i almanackan för bilbesiktning. Det visade sig när jag gick in och dubbelkollade att jag hade bokat en tid på onsdag.
Onsdag funkar inte.
Det är dock möjligt att jag hade en lucka när jag bokade, men nu är den definitivt borta.

Tur då att det numera går att besiktiga bilar även på söndagar.
Alltså beger jag mig till fyra mil söderut till Södertälje den 20 februari istället för till Högdalen, några kilometer härifrån, i morgon.

Jag är glad att jag upptäckte mitt misstag i tid och att jag fortfarande får bilen besiktigad innan månadens utgång.

Ett litet hurra är trots allt på sin plats.

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

Hurrar litet försiktigt!

Maj Korner sa...

Väntar med att hurra tills den gått igenom!

Snäckskalsdalen. sa...

Dom borde komma hem och göra det, lite service borde man kunna kräva, inte det....
Kram

Åsa Hellberg sa...

Spader; ja det räcker.

Maj; det blir ytterligare jubel då:)

Snäckan; bra idé!