söndag 27 februari 2011

I dagen BingoLotto

ska amerikanen Michael Ruff vara med och truddelutta.
Han var en av de som "alla" skulle se i Stockholm på 80-talet. Under många år samarbetade han med Nisse Landgren och det svängde som tusan när de spelade ihop.

Utöver att Ruff var en enormt duktig musiker så var han också snygg.
Ni vet så där löjligt så att flickorna nästan svimmar.




Jag ser aldrig på Bingolotto numera (gjorde mycket förr när jag var ensam med en liten pojke varje lördag. Han kallade det för Lollolotto) men idag skulle det vara kul att se Ruff & Co.

Jag läste på lite och på hans hemsida kan man läsa att han har blivit Väldigt kristen (det står överallt) efter att under många år ha ägnat sig åt köttsliga lustar.
Bland annat har han ett barn som är fött ett år efter han gifte sig.

Det var ju bara roligt. Problemet var visst att han fick barnet med en annan kvinna.

Han är rätt öppen med sitt gamla leverne och med hur dåligt han mådde.
Det är bra för honom förstås.
Ärligheten håller de flesta spöken borta.
Även de mest feminina av dem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Egentligen borde väl hans musik vara ruffig, men jag har för mig att den inte är det.