tisdag 15 februari 2011

God morgon

Sonen har sovmorgon och kom för en stund sedan uppyrandes om att klockan var tio. Det var bara att skicka honom tillbaka till sängen igen.

Själv kom jag på mig med att Snarka härom natten och eftersom jag kom på det själv måste det väl dessutom ha varit väldigt ljudligt?
Kan det faktumet tillsammans med att jag har ett skäggstrå i örat betyda att jag håller på att bli en man?
Jag undrar vilken typ av man jag skulle bli i så fall?

Lite kort i rocken och rätt snäll, dålig på att spotta men bra på att prata om känslor?

En sak vet jag och det är att mina ben äntligen skulle komma till sin rätt.

9 kommentarer:

Kia sa...

Haha, du är ju rolig!

Åsa Hellberg sa...

Visst är jag:)

Lysande ögonblick! sa...

hahahaha. Tack för lite skratt. :-)

Anonym sa...

Hahaha, du är ju alldeles underbar!

Åsa Hellberg sa...

Alexandra; varsågod:)

Coalour; känner du inte igen dem?

Anonym sa...

Om du jämför dina med dem... hm ...:) du är för rolig...
kram Sanna

livia sa...

Haha, ja det var roligt!
Skönt att få skratta.

Skulle det visa sig att du håller på att bli man med dom egenskaperna så hade jag funderat på att sparka ut T och friat :)

Anonym sa...

Haha, nä faktiskt inte alls.

Åsa Hellberg sa...

Sanna; japp:)

Livia; haha, T får helt enkelt skärpa till sig då för jag tänker säga nej tack:)