söndag 27 februari 2011

Om jag hade sovit åtta timmar

i natt hade jag inte varit vaken nu.
Vi lämnar det så.

Linda Bengtzing svängde rejält igår.
Det var nästan så att jag började sparka rytmiskt med schlagerbenen där jag låg under min filt i soffan.
Och det var tur för det här var ingen delfinal i min smak och än har jag tyvärr ingen självklar vinnare i Globen.

Sonen hade kompisar här igår och en av dem stannade kvar i natt.
Jag har just serverat honom alvedon.
Förhoppningsvis slipper sonen baskeluskerna, men i hans pyttiga rum är de svåra att undgå.
Om vi uppskattar inkubationstiden till tre dagar borde vi åka till Ikea å det snaraste.

När det gäller snor kan man aldrig vara nog förberedd.

1 kommentar:

Martina sa...

Gomorron :) Införskaffa en färsk ingefära och skiva ner en bit i kokande vatten med citron och honung så kanske bacillerna backar !