fredag 18 februari 2011

Suck, pust och stön

Skojade bara.

Här är så kallat prima liv.
Vi har handlat, ätit och sonen väntar på en kompis.
Undertecknad tänker inte göra ett dyft, möjligtvis lyfta handen för att peta in ännu en godisbit i munnen.
Mitt stopp för det blev väldigt, väldigt kortvarigt.
Det blev för trist att lägga av själv så nu hänger jag istället på sonens fredagsfestande.
Resten av veckan äter vi tomater.

Idag latmaskeri, i morgon tvätt av bil och kläder.
Det låter väl som en bra plan?

5 kommentarer:

Martina sa...

Låter alledes utmärkt :)trevlig helg !

Marie sa...

Jag skulle också sluta äta godis, men jag äter som bare den igen.
Kram

Anonym sa...

Haha, bra plan!

Gafflan sa...

Fredagkväll är en sådan bra tid för latmaskeri och godisätande. Ska snart ägna mig åt det jag också, mest troligt i soffan brevid maken och godispåsen.
Kram

Åsa Hellberg sa...

Hoppas att ni alla får en skööön kväll!