fredag 18 februari 2011

Fredag

och jag ska snart iväg till Dysberoendekliniken.
Det blir en heldag där idag eftersom vi har petat in lite parsamtal innan gruppen drar igång klockan ett.

Från himlen faller just nu alltför välbekanta flingor men några klagomål kommer ni inte att se här, inte efter Liz kommentar igår.
Det enda hon skrev var -35, men det säger väl en hel del om vädret där hon bor (Nordpolen).

För övrigt kan jag berätta att trots ännu en urusel sömnnatt känns det som om jag sett över hela veckan ligger på plus.
Dessutom är den här dagen i sig en energigivare.
Sedan jag började jobba utanför hemmet på fredagar känner jag mig som en vanlig människa som får komma hem uttröttad på eftermiddagen, gnälla lite över hur trött jag är.... samtidigt som jag flinar i smyg.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, man ska kanske inte klaga...

Tiddelipom! :)

Anonym sa...

Ha en fin dag.
kram Sanna

Lysande ögonblick! sa...

Men kära nån. Oj så kallt. BURR! Ska inte klaga. :-)

Pennelina sa...

Vi har klarat oss rätt bra undan kylan den senaste tiden. Tur för oss som har lamm :-D

Hoppas du får en knallfin fredagskväll!

Kramar från mig <3<3<3

Åsa Hellberg sa...

Tack det samma, alla!

Liz Wennberg sa...

Vi är härdade här uppe. Eldar, eldar och eldar.