fredag 25 februari 2011

Idag skulle jag verkligen vilja kommentera

varenda blogg jag glider förbi men så blir det inte.

Däremot har jag koll på hemresor till grillad kyckling, kattungar, bloggtorka, fikaraster, manuspanik, tonåringar, elaka människor, en mysande bebis, magsjuksvariant, halvfyllda glas, treo mot huvudvärk, fantastiska lokaler, på ett kontor 16.01, nya armband, smärthelvete, Ulrika har fått jobb, friskispass, google och benprotes, badad kattunge, någon behöver en kram, glimten i ögonvrån, fyra nya klänningar, Jackpot och proppskåp.

Nu vet ni att jag hänger med.

9 kommentarer:

Pennelina sa...

:-)

Kramen <3<3<3

Ninas skrivarlya sa...

Starkt jobbat!

/Magsjukevarianten. Haha.

Spader Madame sa...

;-))

Man hänger med, av någon anledning så gör man faktiskt det! KRAM!

JCMAS sa...

Ja, man gör ju det och det glädjer mig att även du gör det :)

Åsa sa...

Du har en sprudlande energi och hänger onekligen med. Häpp!

Dr Molly sa...

hi hi hi vilken koll du har! Kram

Sus sa...

Och där var jag med =)

Vad jag blir glad för det! På riktigt.

Åsa Hellberg sa...

Ni är under bevakning!

Anonym sa...

Vad fint! Och japp, du hänger verkligen med. :)