tisdag 1 september 2009

Jag använder

min kamera allt för lite, och ska göra ett försök att bättre mig på det.

Idag tänkte jag fota fotografen och i morgon journalisten...om de vill förstås. Det kommer ändå inte att synas att det är just de, eftersom mina fotoförmåga i sanning är en tråkig historia.
Trots det är det kul att dokumentera dessa dagar och spara i alla evighet...eller i alla fall till hårddisken kraschar.
Jag ska skaffa en backup, en annan dag när jag jag har tid.
Tills dess lever jag på hoppet, och det mina vänner är inte det allra sämsta.

Sonen mår bättre och min balkong är klar.
Vilken härlig tisdag va?

4 kommentarer:

Kia sa...

Hur blev det gröna golvet?

Anonym sa...

Hoppas det blir några fina foton
Klart det är roligt att ha minnen
Sanna

Unknown sa...

Nä, inte alls härlig. Sitter fortfarande på jobbet kl. 17.43

Vi har även nycklarna till den där jävla fyran som vi har varit och sett på flera gånger. Hur fan ska man tänka coachen?

Åsa Hellberg sa...

Kia; det blev grönt som i grönt. Förfärlig helt enkelt! :)

Sanna; jag fick fota fotografen!

Liz; jag vet inte hur ni ska tänka, men praktiskt tänker jag själv. Nära affärer, skola, jobb, mer plats, fräscht etc...
Mer plats vet jag inte hur jag fick med där med tanke på hur litet jag själv bor:)