tisdag 1 september 2009

Det är

baske mig roligt att bli fotograferad, och dagens mästare var supertrevlig och lättsam vilket gjorde att det var lätt att slappna av.

Direkt efteråt sprang jag in och tvättade bort sminket, så nu sitter jag här - renskrubbad- iklädd en T-shirt som fästmannen har varit snäll och skänkt mig samt ett par mjukisbrallor med en rosa rand på. Denna anrättning har jag toppat med mina rosa flufftofflor samt illröda läsglasögon. Fint som snus.

Sonen har jag satt på tempiarmhålan då jag inte litar ett dugg på örontermometern vi har, jag får liksom inte in den i örat på honom.
Den gamla varianten kan jag "fetglömma", alltså återstår under armen där man får lägga på 0.5 grader för att det ska bli rätt.

Resultat 38,5.
Influensa eller inte, det är frågan.
Inte för sonen. Disco på fredag eller inte, är mycket viktigare än en diagnos.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, vad är viktigare än om man kan gå på disco? :)
Jag hoppas han är frisk tills dess
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Jag också Sanna. Skumparty och biljetterna köptes för 3-4 veckor sedan.