torsdag 29 oktober 2009

1000 (ettusen), Hurra.




Hellberg Coaching & Inspirationsblogg firar tusen inlägg med att lotta ut finfina priser.

Först priset består av ett rikspresentkort på 1000 kronor som kan användas över hela landet i de flesta butiker.
Vinner du inte det så ligger också min bok "Casanovas Kvinna" samt trisslotter (4 st, 3st, 2st och 1 st) i potten.

Sex vinnare, och uppgiften är enkel; skriv att du vill vara med i kommentarsfunktionen ELLER maila mig på info@hellbergcoaching.se om du inte vill uppge ditt namn i bloggen.

Vinnarna lottas (med hjälp av familjen) och presenteras på bloggen på söndag 1 november, alltså är deadline lördag 31 oktober.
Och jag kommer förstås inte att uppge ditt namn om du inte vill det. Huvudsaken är att jag vet vart jag ska skicka ditt pris om du vinner. Säg i så fall i ditt mail att du vill vara anonym.

Hipp hipp, hurra!

71 kommentarer:

Unknown sa...

Jag är med så det dundrar om det. Hur många personligheter får man tävla med?

Åsa Hellberg sa...

Bara en av dina Liz:)

Unknown sa...

Haha, okej, det blir svårt att acceptera eftersom jag senast tävlade med 15 personligeter. Men okej. Då tävlar jag idag med Liz. Hon den snygga.

Fredrik sa...

Jag tävlar med Fredrik. Bara Fredrik. Det räcker gott..

Ska tipsa ngn mer om tävlingen också :-)

Tinto sa...

Grattis till tusen finfina inlägg! :)
Hoppas på tusentals till!!

Kram
Tinto

Mia S sa...

Grattis till tusen !!

Och jag är med på tävling, för det är alltid och ska länka på min sida !

Ha "för tusan" det så bra idag..
Kram♥

Simona sa...

Jag vill vara med och tävla. Om jag vinner din kanske du vinner min... heh heh.

Grattis till 1000:e inlägget.

Kram!

Fru Blogger sa...

Det klart jag vill vara med i din utlottning!
Du är så flitig med din blogg, själv har jag bara dryga 500 på längre tid.. Nu ser jag fram emot de nästkommande 1000 inläggen!
Kram
Sofie

Gabbies sa...

Hej! WOW tusen inlägg! Jag är gärna med o tävlar. Länkar i bloggen.

Hoppas på tur!

Ha en fin fin dag!

Thérèse sa...

Hej Åsa!

Jag ska faktiskt våga mig in här och skriva idag. Läser din blogg lite då och då. Får också "inside information" av en viss person som jag vet är inne varje dag och läser. ;)
Vill tacka dig för din styrka och ditt mod. Du är en förebild för mig.

Sen är det alltid kul med tävlingar... :) Jag är med!

Stora kramar
Thérèse

Carita sa...

Vilka priser! Jag är gärna med och tävlar :)

Hoppas på tur nU! Ha en fin dag!
/Carita.

Malin sa...

Självklart vill jag vara med och tävla. Din blogg verkar väldigt trevlig så jag kommer lägga in dig på mkn lista. Hoppas, hoppas jag har tur!

monia sa...

jag vill jättegärna vinna! Som fattig student blir det inte en krona över när räkningar och mat är betalt. Så jag hoppas på tur så jag kanske kan unna mig något fint för presentkortet :)

håller alla mina tummar och tår;)

kram Moniasundgren@hotmail.com

jessie sa...

Åh så underbara priser! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/october/vinn-fina-priser-2.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Hoppas verkligen på tur!
/Jessica

Anonym sa...

GRATTIS Åsa
...men även till mig och de andra som är här och läser.
Din blogg har både allvar och skoj och det är en bra kombination :) enligt min mening.
Jag brukar inte vinna men är gärna med ändå och hoppas på att den här gången så kanske kanske :D
kram
Sanna

Sandra sa...

Jag vill riktigt gärna delta i denna fina tävling! :)
(santtu_nyberg@hotmail.com)

Lena (lenahansson86@hotmail.com sa...

jag vill gärna vinna. :)

Linda sa...

Klart man vill va med o tävla!

Grattis till det 1000:e inlägget.

Anna-Lena sa...

Hej!
Hittade just hit.
Hoppas på turen.
Mvh/Anna-Lena

FRIDA sa...

WOW! 1000 inlägg, det är ju helt otroligt. Vad du är flitig!

En jättekram och ett jättegrattis!

Jag är gärna med och tävlar.

Kram Frida

Kaxig Qvinna sa...

Grattis till 1000 inlägg. Självklart vill jag vara med och tävla...

Trevlig helg //Ulliz

evamar - tävlingsblogg sa...

Grattis. Jag är med. Har bara en personlighet men det går kanske att kompensera med en länkning?

http://evamar.blogg.se/2009/october/presentkort-mm-31-oktober.html

Lillan sa...

Klart jag vill vinna ditt fina pris. 1000kr i presentkort passar ju super nu när vi ska ha smått..för det är ju massor som ska handlas!!

maiL: litenmentuff@live.com

Susanne sa...

Hejsan!
Första gången jag hitta hit, så givetvis tar jag också en lott!!
Bara att hålla tummarna!
gotland(at)speedmail.se

Erika sa...

Jag vill vinna

Marlene sa...

Jag vill självklart vara med :-)

marlene_nordqvist@hotmail.com

Anonym sa...

Men oj, vilka priser! Klart jag vill vara med!

kram
Karina

Therese sa...

Grattis till 1000:e inlägget :)

Jag vill absolut vara med och tävla om denna fina vinst =)

Kram Therese

Olelsi/Nettan sa...

Ohh vilken toppen tävling, detta skulle passa mig och mina barn perfekt nu.
Länk:
http://olelsi.blogg.se/2009/october/var-med-och-tavla-om-toppen-priser.html

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Selma sa...

Hejhej! =)

Vilken underbar tävling!
Jag är gärna med och deltar! :)

Jag skulle bli världens gladaste om jag vann!!
Min e-post: selma_717@hotmail.com

Nu får man bara hoppas på tur!!

Hållr tummarna!

Kraam

En Mölnbobos Liv sa...

Vilken kanontävling, jag är gärna med, 1000kr skulle inte sitta fel... eller varför inte trisslott med storvinsten :-)

Har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/october/vinn-presentkort-11.html

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

Hipp Hipp Hurra! 1000 inlägg! Klart det ska firas. Grattis!!!

Kram, Anna

s.m.i.l.e sa...

Hej! Jag håller tummarna och önskar dig en trevlig helg!

Anonym sa...

Glömde en sak. Jag vill ju självklart vara med i tävlingen... ;)

helene sa...

Hurra,hurra,hurra,hurraaaaaa!
folkets jubel!
Din blogg är den enda jag orkar läsa.
Du vänder dig utåt och skriver till mig.
Kram Helene

Maria sa...

Ja är gärna med och tävla :) och hoppas p vinst då jag så sällan vinner :) men håller tummarna :)

Robert W sa...

Jag vinner aldrig några tävlingar, men jag vill naturligtvis ändå vara med. Om inte annat så för att visa att jag är en av den här bloggens många trogna läsare.

Maj Korner sa...

Jag vill vara med och tävla. Såklart!

suss sa...

Klart jag vill vara med och försöka bli den som vinner!!
= )

Lina sa...

Grattis (:

Jag vill självklart vara med och tävla (:

Cecilia R sa...

Grattis till det 1000:e inlägget! Jag är också väldigt gärna med i utlottningen.:)

Sus sa...

Klart jag är med!!

Cattis sa...

Klart jag vill vara med.
Grattis till dina 1000 inlägg.MIn blogg fyllersnart ettår, det får jag fira på något vis....

kramkram

Lotta sa...

Men åh! Klart man vill vara med här!
Hoppas på tur nu!



=)

lottasundin6@hotmail.com

leopardia sa...

Läste just om din bok på bokus :) och hittade nyss hit.

jag är xå med så det dundrar om det ;)

Anonym sa...

Hej Åsa! Beundrar din förmåga att sätta ord på dina erfarenheter och att du delar med dig av dem. Klart jag vill vara med i din tävling :)

Sallyomuffy sa...

Grattis på din 1000st inlägg!
Fina priser du lottar ut.
Jag är mer än gärna med,
Kramar från Sallyomuffy

Myran sa...

Inte illa med 1000 besökare, grattis! =)
Jag vill vara med & tävla! Hade inte varit fel för min & barnens del att vinna. =)

Har länkat här: http://zebramyran.blogg.se/tavlingar/2009/october/tavlar-presentkort.html

zebramyran@hotmail.com

Amanda sa...

Vilken underbar tävling! Jag vill absolut vara med och slåss om dom fina priserna. :)

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/october/tavling-presentkort-1.html

Hoppas på tur! ♥
creyla@live.se

Nelly sa...

Grattis!
Jag är självklart med och tävlar :)
Skulle verkligen inte sitta helt fel med presentkort just nu. Och vad kul att du har fått göra en egen bok! Vill jag också göra i framtiden, sen, "när jag blir stor"!
kram!

Märta sa...

Håller tummarna stenhårt och hoppas på tur!

sarinsko sa...

hejsan, jag vill verkligen vara med och hoppas verkligen jag vinner denna underbara tävling!

rebecca sa...

GRATTIS! Jag vill jättegärna vara med och tävla! Jag hoppas verkligen att jag vinner skulle bli en perfekt julklapp till mig. :)


Mail: geshiia@live.se
Blogg: http://geshiia.blogg.se

FRIDA KANSKE sa...

en av det bästa tävlingarna jag har hittat! verkligen.

jag vill jättegärna vara med såklart:)

eftersom det är lottning så säger jag inte detta för att smöra utan för att jag menar det.. men du var väldigt vacker tyckte jag:)

mvh frida:)

Jeanette S sa...

Oj! Det var inget dåligt pris! Jag är gärna med och tävlar.

Agneta sa...

Jag är med......! Kram Agneta

Millah sa...

Jag är absolut med :)
Kram//M

V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ! sa...

Hejsan! vilken härlig tävling du har dragit igång, självklart vill jag gärna vara med. Skulle defenitivt inte vara fel med lite extra pengar då min pappa snart fyller 50, något stort måste han ju få! :)

Håller tummarna nu!

viljasvarld@hotmail.com

Carolina sa...

Jag vill vara med! :)


mail: vgokuv@yahoo.se

Anonym sa...

Jag är på, fast jag fattar inte hur jag gör för att tävla, hahaha.

Anonym sa...

Nu läste jag mer noggrannt, jag har redan gjort det som krävts med andra ord. Skrivit att jag vill vara med och tävla som en kommentar.

Jag vet också att om jag vinner så vill jag att vinsten ska tillfalla Mea, en helt annan bloggare.

Tova sa...

Åh, vilken härlig tävling :)
och grattis till så många besökare!

Hoppas på tur denna gång, min mailadress är ectricgirl@yahoo.se

ha en skön helg!

Linda sa...

åhh vilken rolig tävling vill gärna vara med och tävla. håller nu alla mina tummar och tår och hoppas på en massa tur:)

Linda
karlssongranberg@hotmail.com

mr22ga sa...

Stort grattis! Vill självklart vara med även jag :)

Nu håller jag tummarna hårt! Ha det bra så länge!

Tipsar också fler om denna fina tävling på: http://villduvinna.blogg.se/2009/october/fina-priser.html

Kram Malin (mr22ga@hotmail.com)

Anonym sa...

Klart jag är med och får börja med att säga grattis till alla besöken. Om jag vinner nu, så ska min älskade hustru få den kanonfina vinsten i efterskott på sin födelsedag. Hon skulle bli överlycklig. Håller tummarna!

Mvh/Rolf
roffe121@spray.se

Anonym sa...

Tjena och grattis!
Har jag tur nu, så ska min helt underbara svärmor få den fina vinsten. Hon ställer alltid upp på våra två små barn. Hon är guld värd. Bättre mormor finns inte. Hoppas hoppas!!!

Mvh: Tommy
saxen2009@live.se

Anonym sa...

Självklart är jag med och hoppas innerligt på min tur nu. Vinsten skulle jag ge till min underbara dotter, som alltid har funnits för mig i mina svåra stunder. Hon är verkligen värd en sådan fin vinst. Håller tummar och tår. Grattis förresten till alla dina besök.

Kramar Birgitta
abrahamsson.b@hotmail.com

Anonym sa...

Hej och grattis till besöken!
Håller tummarna att jag får vinna den fina vinsten. Jag har aldrig tur i tävlingar. Hoppas!!!

Kram Madelene
MaddeVla@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med i tävlingen och hoppas på min tur nu. Då ska min underbara tjejkompis som betyder så väldigt mycket för mig få den fina vinsten. Håller tummarna extra hårt!

Mvh/Stefan
steffe732009@live.se

Anonym sa...

Grattis till alla dina besök. Nu håller jag tummarna på vinst. Ska då överraska min kära vän, som är så himla omtänksam och ställer upp på alla. Hon är verkligen en vän man kan lita på i vått och torrt. Ha det gott.

Mvh/Björn
keyzer@live.se

Åsa Hellberg sa...

Vinnare i 1000-inlägg tävlingen:

Presentkortet på 1000 kronor går till...Thérèse (med denna stavning, kommentar 13.03, viktigt då det fanns två med samma namn).

Casanovas Kvinna går till...haha, Simooona!

4 Trisslotter går till...Marie (med ett hjärta)!

3 trisslotter går till... Robert!

2 trisslotter går till... Gabbies!

1 trisslott går till... Sanna!

Grattis till vinnarna och tusen tack till alla för att ni ville vara med.

Ni som har vunnit måste skicka mig era adresser; maila dem på info@hellbergcoaching.se.
Glöm inte att ange er pseudonym - om ni skriver under en sådan - så att jag vet vem som är vem.