onsdag 21 oktober 2009

Repris

Vissa har frågat efter min medverkan på TV4, och om ni klickar här kan ni se det igen.
Och om ni klickar här kan ni se föreläsningen från bokmässan som är i två delar.

Jag önskar att jag kunde visa mitt programledarskap från Tandådalens Intern-tv 1985 så att jag kunde få er att skratta lite, men tyvärr finns det bara på VHS; ett format som många av er inte ens har sett i verkligheten...
Själv körde jag med VHS in på 2000-talet, men så har jag aldrig varit up-to-date med nymodigheter.

Eller så är jag i osynk med moderniteterna som nu när jag har en Blu-ray spelare, men inte ett HD-ready tv.
Jag köpte min stora platta året innan HD blev aktuellt. En dyr plasma med treans gamla logga inbränd i ena hörnet efter en månads användning.

Tur då att jag inte är någon petimeter; lite dåliga färger, skuggor här och där och ansikten som emellanåt drar åt grönt är faktiskt helt okej.

Mig själv från 85 vore kul att se, och grönt ansikte skulle säkert bara vara ett piffigt tillägg till allt det där andra man pyntade sig med i mitten av 80-talet.

Hu.

Inga kommentarer: