måndag 25 oktober 2010

Efter att ha tryckt i mig en burk Chili con carne

(varför heter det inte Carne con chili?) så är jag redo för eftermiddagen. Inga fler klienter idag, däremot ska jag ringa in en offert till ett företag som jag ska åka till och ha klienter.
Bra idé.
Jag kommer gärna till ert företag också om ni/de vill satsa på coaching för sina medarbetare.
Många företag erbjuder sina anställda både yoga och massage men att insidan också behöver kontinuerlig gympa glöms lite emellanåt.

Förövrigt ska jag besvara mail och piffa till mig inför kvällens 4-good event som börjar med en middag kl 17, innan Törnblom och gänget drar igång 18.30.

Det är en bra måndag i förorten.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag undrar när/om du kommer att ha en till föreläsning i Stockholm? Jag hade biljett till den 17 oktober, men fick förhinder, och är sååå ledsen för det. Jag hade verkligen sett fram emot att lyssna på dig.
/M

Anneli Stålberg sa...

Lite avundsjuk!
Ha en riktigt inspirerande kväll :)
Kram!

Anonym sa...

Gissa om jag skulle vilja bli coachad av dig. Du har så mycket klokt att säga!

Lysande ögonblick! sa...

Hoppas kvällen blir fin. Har sett Törnblom två gånger, så bra! :-)

Åsa Hellberg sa...

Hej M, jag svarade dig i ett annat inlägg. KOntakta mig via Info@hellbergcoaching.se

Nästa föreläsning är 2 december:)

Anonym sa...

Hej igen!
Ja, jag visste att jag kommenterat i ett annat inlägg, men kunde inte hitta var. Nu har jag letat, och den som söker finner heter det ju.. Vad gullig du är, och vad glad jag blir!!
Kram
/M

Åsa Hellberg sa...

Annelki; det var superbra.

Karina; jag coachar också per telefon:)

Alexandra; hon var helt lysande idag... också!

Åsa Hellberg sa...

M, vi hörs när det närmar sig. Maila mig då så att jag får ditt namn med på listan.

Kram