torsdag 21 oktober 2010

Jag läste att programledarna för Go´Kväll

har sagt upp sig för andra äventyr och att man nu söker nya personer som kan leda programmet.
I vanlig ordning är det ingen som har ringt mig, men mellan dig och mig kan jag berätta att det är ett program som skulle passa mig alldeles utmärkt att leda.
Om jag sedan skulle passa programmet är naturligtvis en annan femma.
Jag har tid att göra ett programledartest, det är bara för Svt att höra av sig.

HybrisÅsa byter snabbt ämne.
Det snöar i norra Bohuslän.
Min mamma vet att jag är intresserad av sådan information.

Alla som har sett snö de senaste dagarna, upp med en hand i kommentarfältet.

15 kommentarer:

Agneta sa...

Här snöar just nu. Det lägger sig på marken till och med!
Jag tycker du ska söka jobbet - du gör dig så bra i tv!

Åsa Hellberg sa...

Agneta, har du en bästis eller vill du bli min??:)

Shamrock sa...

Jag har bara hört om snön än så länge

Åsa Hellberg sa...

Visst är det orättvist?

Tove Kungsholmen sa...

Bra idé, hör av dig om du behöver en sidekick sen när du har landat jobbet!

HOUSE of ADELA sa...

SNÖ i hela min trädgård och julkänsla i dag Åsa!=) Du är välkommen om du vill fika, dricka glögg eller kasta snöboll;D

Kram
Adela

Anonym sa...

Varför Hybris?
Drömma kan man väl - och kanske det slår in någon av drömmarna.

Här är bara is i de fd pölarna.
Kallt men ingen snö.

Sanna

Åsa Hellberg sa...

Tove; okej, ringer dig.

Adéla; god jul!

Sanna; om man betänker att jag också tycker mig vara självskriven frpgramledare för Melodifestivalen så kan man misstänka att ordet hybris är på sin plats:)

nillas liv på pinnen sa...

Ring för sjutton!
Jag har alltid drömt omatt känna någon som är på TV.

nillas liv på pinnen sa...

PS
Alltså, är på TV som programledare. Jag har redan sett dig på TV som gäst så jag vet att du passar in i TV-rutan.

Anonym sa...

Jag VILL räcka upp handen för snö, men det går inte för Stockholm envisas med att vara snöfritt.

Och jag tycker du ringer både Go Kväll och Melodifestivalen och säger att de kan sluta leta nu.

Åsa Hellberg sa...

Nilla; jag är lite blyg, det kan sätta käppar i hjulet.

Colour me compete; just blygheten går inte du på, va?:)

Agneta sa...

: )

Anonym sa...

Haha, nä det köper jag icke. :)

Åsa Hellberg sa...

Colour; men det var ett bra försök:)