lördag 30 oktober 2010

Jag har fått en utmaning

av Adéla.

4 Tv-Program jag ser:
  • Grey´s anatomy (femman)
  • Korrespondenterna (tvåan)
  • Modern Family (Fyran)
  • Skavlan (ettan)


4 Saker jag gjort idag:

  • Tvättat fem maskiner
  • Ätit långfrukost
  • Klämt på min onda näsa
  • Funderat på viktigheter


4 saker jag längtar efter:

  • Mina brorsbarn
  • Att dra igång mina "nej, nu jävlar..."- dagar
  • En storstadsresa med min son
  • Ruggigt bra bokidé

4 saker på önskelistan:

  • Välmående familj och vänner
  • Att katten inte kräks mitt i natten
  • Att alla människor kan äta sig mätta
  • En härlig höstlovsvecka

2 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Så där ja...nu känner vi dig ännu bättre!=)Vet precis vad du menar att katten inte ska kräkas mitt i natten...;)

Kram till dig!
A

Åsa Hellberg sa...

Japp:)