onsdag 6 oktober 2010

Måndagen 18 oktober

föreläser jag i Stockholm på temat "Vi som älskar för mycket".

En tvåtimmarstillställning med skratt, en dos sorg och förhoppningsvis nya insikter för både dig och mig.
Om jag får ha en förhoppning så är det att du lämnar lokalen en aning mer förälskad... i dig själv.

Av de som kommer vet jag att en del gör det av nyfikenhet på något de inte känner till så mycket om, andra kommer för att de tycker om att bli berörda av en föreläsning och en del kommer för att de känner igen sig i min historia och kanske är nyfikna på hur det gick sen.
Alla är förstås lika varmt välkomna.

Vill du komma kan du klicka på länken här för mer information.

8 kommentarer:

Onna sa...

Missar igen :(
Åker på jobb nästa vecka.
Filma, jag lovar att köpa en dvd!
Hör gärna av dig igen om det blir fler föreläsningar.
Lycka till!

Kaxig Qvinna sa...

Jag kommer så klart. Tar även med mig 2 vänner vad jag vet idag, kanske kommer fler vem vet. Kram

Gafflan sa...

Stockholm är lite långt bort när man bor i Hunnebostrand men annars så hade jag väldigt gärna kommit :D
Kram.

Lillis goes Odd sa...

Lycka till på föreläsningen. Skulle vara intressant att gå på den. Hoppas på att du kommer till västkusten och föreläser.

Mandelblom & Tassavtryck sa...

Klart jag vill komma men just den dagen går det inte. Hoppas att det blir fler tillfällen...

Cattis sa...

Jag önskar dig lycka till och hoppas det kommer en dag då jag får lyssna på dig när du föreläser.

Jag har det oerhört svårt med detta val jag gjort - kan det bero på att jag älskar för mycket? Inte så lätt att vara medberoende och ha en dotter som behöver mig mycket mer än alla andra kan/vill förstå. Jag är inte mer än mamma och fru, men jag måste göra resan för mig, även om det känns jobbigt just nu innan jag reser.

Ha en skön dag

kramkram

Anonym sa...

Vad jag önskar att du gör en liten sverigeturne Skulle utan tvekan varit där. Kanske Malmö nästa .: ) jeanette

Åsa Hellberg sa...

Ni är så välkomna en annna gång.

Kaxig Qvinna; Vad kul att ni är flera stycken som kommer!

Cattis; kanske är det precis vad din dotter behöver?
Och du:)
Det blir bra, Cattis. Lita på det.
Kram