tisdag 26 oktober 2010

Gäsp

Jag vaknar långsamt idag och det är alldeles som det ska vara eftersom jag är semi-ledig. Lite jobb blir det eftersom jag ska göra en intevju och diverse småpyssel, däremot ska jag inte träffa några klienter.

Förhoppningsvis kan jag ägna en stund åt att leta efter min favorit sedan 100 år, en blå slinkiga tröja som jag har tappat bort.
Igår tog jag därför ner alla tröjor som jag la undan efter sommaren eftersom jag trodde att den kanske låg bland dem, men icke.
Nu ligger de tröjorna huller om buller på min säng.
För att får tillbaka dem till platsen de kom ifrån krävs en stege, 167 centimeter Åsa räcker inte till översta hyllan.

Har jag inte jobb så skaffar jag mig...

3 kommentarer:

Gafflan sa...

Så retligt när man saknar en tröja! Hoppas du hittar den.
Kram

Anonym sa...

Lätt att dra ner/riva men svårare att få upp/bygga upp.

Hoppas duhittar din tröja i alla fall - kanske den ligger bland byxorna :)
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Ja, jag inser att jag får riva ut allt... suck:)