tisdag 12 oktober 2010

Idag är det bröstklumpsundersökning

och jag har sovit, men lätt...
Förhoppningsvis kommer jag hem med en tömt cysta så att jag slipper känna klumpen mer.

Praktiska Åsa funderar på vad jag ska ha på mig för kläder.

Jag antar att det är på och avklädning ett par gånger under mitt besök och att dra 300 tröjor över huvudet verkar dumt och onödigt, alltså tror jag att jag tar en av de fräna huvtröjor som sonen har växt ur. Den har dragkedja och under den behöver jag inte ha något annat än bh.
Just den här siktade jag in mig på som arvegods redan när han köpte den, så jag behöll den och en till under rensningen igår.
Resten, en sopsäck prima tröjor, går till bättre behövande.

Själv behöver jag tummar idag, från 10.15 ungefär.

8 kommentarer:

Gafflan sa...

Jag håller alla tummar :D
Kram

Dr Molly sa...

alla tummar hålls här också! KRAMAR

Mandelblom & Tassavtryck sa...

Ska tänka på dig och hålla alla tummar jag har...

Cattis sa...

Jag ska tänka på dig idag. Troligtvis tar du av dig dina egna kläder och får en finfin vit skjorta som du får ha på dig. Fin sexig och alldeles underbar sjukhusskjorta :)

Lycka till kära du.

kramkram

Kia sa...

Jag håller!!
Tur att du har son! Visst har mina tjejer huvtröjor - dock alldeles för små. Och deras andra kläder kan jag glömma, inget för sjukhusbesök;)
Skickar ett bamsestor KRAAAAM genom cyberrymden.

Strandhs Mia sa...

Och jag håller tummar och sänder tankar åt det enkla hållet.. åt cystahållet...

Stor varm kram ♥

nillas liv på pinnen sa...

Oj, 10.15 är ju nu, håller båda tummarna!!!

Maj Korner sa...

Nu är hon 10.33, jag håller!