onsdag 20 oktober 2010

God morgon.

Jag fick ett fång liljor efter min föreläsning och de doftar oerhört starkt, alltså får de stå på balkongen på byrån framför fönstret. Då ser det nästan ut som om de står inne.
Bra tänkt, Hellberg.

Nytt ämne: Snö.
Idag ska den komma, den där första, blöta och trafikstörande varianten.
Nu vet jag inte om någon av er gissade på 20 oktober, jag ska kolla det senare.

Nytt ämne 2: Speed.
Måste duscha, diska, dammsuga och svabba av toan.
Den första klienten kommer om en halvtimma (!)

4 kommentarer:

Cattis sa...

Vad jobbigt med snö

Ha en bra dag

kramkram

Agneta sa...

Ha en bra dag!

Gafflan sa...

Gomorron!
Nä, jag gissade på snö i november.
Kram.

Åsa Hellberg sa...

Cattis; ja, men den försvinner nog lika snabbt som den kommer tror jag.

Agneta; tack!

Gafflan; jag med...