söndag 10 oktober 2010

Man kanske kan tycka att jag

borde ha satt igång nu men det har jag inte.
Däremot står jag i startblocken.
Om jag börjar med badrummet så har jag det gjort, å andra sidan skulle jag behöva ta bort alla dynor från balkongen och tänk om jag inte orkar det när badrummet är klart?
Svåra, djupsinniga frågor en söndag.

Mitt sjungande i duschen väckte i alla fall sonen och det är en bra början.
Hellre vakna till ljuvlig (?) musik än till dammsugarvrål.

Något helt annat: I morgon bitti ska det vara frost över hela landet.
Nu börjar det.
Tjoho!

4 kommentarer:

Gafflan sa...

Visst borde man så mycket men vad svårt det är att starta ibland ;D
Vädersituationen...jag håller med! Tjoho...liksom!
Kram

Agneta sa...

Ska det bli frost? Då kan jag äntligen börja använda min nya vinterjacka! Hurra!

HOUSE of ADELA sa...

Borde också satt igång med mycket här...oj vart tar tiden vägen?=)
Frost är mysigt om solen skiner och det är sådär härligt höstigt;)

Kram och ha en fin dag!
Adela

Åsa Hellberg sa...

Tack det samma, Adela.