måndag 3 maj 2010

Deklarationen inlämnad,

och i eftermiddag blir det någon form av intervju verkar det som.
Innan dess tänkte jag hinna fylla på kylskåpet, skicka en bok, skaffa nya färger till printern, lufta mina nymålade tånaglar och kanske till och med äta någon form av lunch.
Ärligt talat blir det lite si och så med det när jag är ensam, intaget blir desto större när familjen kommer hem.

För övrigt längtar jag efter färskpotatis, svenska jordgubbar och Grekland.
Så länge nöjer jag mig med King Edward, svensk gurka och resebroschyrer.
Man tager vad man haver och gör det bästa av det, som coachen säger.

2 kommentarer:

Mia S sa...

Färskpotatis och jordgubbar ligger högt på topplistan här också... och Grekland behöver oss nu... mer än nånsin.. skulle vilja dit och slösa bort lite tid och pengar jag också :)

Åsa Hellberg sa...

Jag också...suck:)