måndag 17 maj 2010

Full fart i Farsta

och när nu askmolnet svävar i närheten av oss igen är det rätt skönt att det är här hemma som all action sker.

En snabb blick i dagens tidninger ger för handen att Woody Allen "är emot döden", Carola sjunger på Victorias bröllop, Barcelona vann spanska ligan och att Sverige slog Canada i hockey-vm.

Det allra värsta idag är att den lilla 10-åriga flickan från Svenljunga fortfarande är försvunnen.
Jag hoppas och ber om att hon är med människor hon tycker om...
Motsatsen går inte ens att tänka på.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack...det värmer att du tänker på mig..det stärker att det inte bara är jag som inte kan och orkar alltid..tack
naussika.blogg.se

Åsa Hellberg sa...

Du är inte ensam. Vi är många som har slagit halvt ihjäl oss... och tagit oss ut på andra sidan!

Kram Åsa

Anneli Stålberg sa...

Jag håller med Woody Allen, i alla fall den här gången :)

Kram!

Åsa Hellberg sa...

Anneli; han har en poäng:)

Mia S sa...

.. synd för Mr Allen att han har lika lite val inför döden som vi andra (att undkomma alltså)..

..Och mina tankar gick direkt till Engla ...och håller tumme att den lilla 10 åringen kommer hem tryggt och levande snarast..

.. och annars så har det varit riktigt bra väder här på landet idag..tänkte bara berätta det :)

Kram !