måndag 31 maj 2010

En högst ovanlig (och särdeles oväntad)

träningsvärk har uppstått idag, och efter att ha funderat hela dagen på hur det är möjligt så inser jag att det är från försöket att flytta garderoberna igår.
Har ni någonsin försökt att flytta två väl (över)fyllda sådana så vet ni vad jag pratar om.
Det gör ont i precis hela kroppen idag, och det är rätt åt mig.


Jag är coach.
Jag påpekar hela tiden vikten av att be om hjälp.
Hur är det då möjligt att jag helt struntade i mina egna uppmaningar och istället försökte flytta åbäkena själv?

Ja, säg det.
Jag har inte en enda ursäkt.

Trams och fånerier var vad det var och idag har jag fått bevis för just det med konsekvenser i varenda muskel.

Jag tar ett djupt andetag och kommer tillbaka...


NOT!!!

2 kommentarer:

Maj Korner sa...

"När huvudet är dumt får kroppen lida!

Åsa Hellberg sa...

precis!