onsdag 2 februari 2011

Polarkakor.

Vi äter det varje morgon.
Runda, mjuka och totalt befriade från fibrer.
Jag är fullständigt allergisk ofärskt bröd och tricket är att se till att de är helt nytinade när jag köper dem och sedan frysa om dem direkt när jag kommer hem för att sedan plocka ur dem ur frysen styckevis varje morgon.
De tinar på sisådär fem minuter.

Vad som inte har tinat alls den här morgonen är min mailadress @ hellbergcoaching och vi får väl se om den piggnar till under morgontimmarna.

Det är onsdag.
Nu kör vi!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ännu en dag - och halvvägs mot helgen. Nu blir det frukost här inte polarbröd men längtan ingår.
Önskar en fin dag
Sanna

Ninas skrivarlya sa...

Polarkakor är så galet gott! Nu äter jag dem sällan, men när jag väl äter dem, då njuter jag. :)

Åsa Hellberg sa...

Sanna; tack det samma!

Nina; nä, de är väl inte så där jättenyttiga kanske, men goda!