söndag 15 maj 2011

20.00

Jag vet inte om ni har noterat den tidsfixering som jag ägnar allt för mycket bloggtid åt.
Redovisar jag inte 20 minuter hit eller dit så är det klockslag ni tyvärr måste läsa om och så kan vi inte riktigt ha det.
Det räcker förstås att jag är tidsbesatt  i det vanliga livet.
Till exempel har jag fullständig koll på att jag ska vara någonstans om exakt 26 minuter, vilket kommer att dubbelkollas med de klockor jag har, men det behöver jag ju inte berätta.
Det finns ju de som blir stressade av att passa tider och jag vill för allt i världen inte förorsaka mer stress, snarare tvärtom.

Tidsangivelsen i rubriken är enbart ett förslag på när ni kan se Sverige - Finland i VM-final.
Man kan ju läsa om den på nätet också om man istället vill se Ps, I love you, som startar ungefär samtidigt.
Väldigt mycket kärlek med Hilary Swank och Gerard Butler .

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

Okej! Då vet jag vad jag ska göra på hotellrummet!

Agneta sa...

Oh, undrar om min man går med på att titta på kärleksfilm i stället för hockey? Han ber mig nog gå upp och titta i så fall....

Simona sa...

Men Gerard är ju DÖÖÖD i den filmen. Jag bojkottar.

Åsa Hellberg sa...

Nej Simona, han är en uppenbarelse!
En snygg.