lördag 14 maj 2011

Efter att ha sovit nästan elva timmar

vaknade jag med huvudvärk vilket jag inbillar mig har med kaffebrist att göra.
Jag sover aldrig till tio och varför det blev så idag vet jag inte.

Om fem minuter är det samling till föreningens städdag.
I höstas röjde vi tvättstugan och vad som ska röjas idag vet jag inte.
Jag känner mig nödgad att vara med eftersom jag inte har något som helst vettigt skäl att inte göra det,
men jag säger nödgad eftersom jag tycker det vore mycket roligare att ligga i soffan och se på del två och tre av Twighlight.

Vad gör ni idag?

5 kommentarer:

livia sa...

Pluggar utav bara Hel..te! Om en vecka är det åter dags med addiktologin, denna gången uppe i Norrland bara för att göra det extra spännande för denna vilsepannan : )
Kram Livia

Åsa Hellberg sa...

Perfekt att du ska dit just nu!!!!!

Maj Korner sa...

Har gårdstädning!

Lysande ögonblick! sa...

Jag har jour och sitter på balkongen. :)

Hoppas du får lite vila i soffan senare.

Anonym sa...

Har städat och fått ordning i förrådet - som fått in en cykelkärra, några stolar och pallar sedan jag senast gjorde i ordning.
Mao jag kom knappt in tidigare. Eftersom förråder ligger i lägeneheten - innanför vardagsrummet - och har fönster nära taket som jag vill ha öppet nu när det blir varmar så behövdes det bli snyggt där innne - och det är det nu :)
Snart är det min tur med en "avstädning"!
Sanna