lördag 14 maj 2011

Kan ni logga in på Blogger?

Normalt sitter min penna under så att jag snabbt och lätt kan gå in och redigera mina inlägg (eftersom jag alltför ofta skriver - och stavar fel).
Nu måste jag gå in på startsidan och leta reda på inlägget.
Surt.

Alltså struntar jag i att ge er en direktrapport med våra omdömen om alla låtar i festivalen.
Ni får bara Finlands resultat från Hellbergsjuryn; 4 av 5 gitarrer.
(Jag kan redan nu meddela att jag skulle ha givit Island och Danmark lika många och att jag är sur för att Norge åkte ut i semin).

Saade är Saade och får därför full pott.

3 kommentarer:

Fru Venus sa...

Jag tror att både Sverige och Finland hamnar på top fem :-) Jag kan inte logga ut från blogger :-(

FRIDA sa...

Blogger har varit hopplöst de senaste dagarna. Ibland kan man inte logga in, ibland kan man inte skriva kommentarer och ibland tillåter den inte nya inlägg ;-(. Trist!

Kram Frida

Gafflan sa...

Vet du vad? Vi tittar inte men jag hejar alltid på våra nordiska brödrafolk oavsett men i morgon i hockey-vmfinalen kommer jag att heja på Sverige om jag tittar fast vi möter Finland.
Saades låt har jag hört och jag tycker den låter som Lili och Sussies gamla slagdänga från 80-talet, du vet "Oh Mama". Må bästa låt vinna och det får gärna vara en svensk eller nordisk men mest svensk ;DD