lördag 15 augusti 2009

Hellberg Coaching & Inspiration

har blivit med ny lokal (i annan större lokal) som passar både för enskilda samtal och gruppverksamhet. Mitt nuvarande rum har helt enkelt blivit för litet.
Dörrarna till mina två rum öppnas första oktober, och alla är förstås varmt välkomna att hälsa på!

Tänk att jag kommer att promenera till jobbet.

Det gör man inte i den här stan annars kan jag berätta som har åkt i åtta mil och två timmar bilkö om dagen i många, många år.

Mina norrifrånklienter slipper åka in till stan, och mina söderifrån svänger in på en kvart.
De från stan tar tunnelbanan i 20 minuter.

Farsta är helt enkelt rätt förort för min verksamhet.

6 kommentarer:

Unknown sa...

Låter väldans bra. Skitbra faktiskt.

Anonym sa...

Grattis till ett - tror jag - bra bestlut
Sanna

Agneta sa...

Låter ju bara underbart. Och igår var jag och testade FLEX gym i Farsta Strand, jag som är tränings-gym-narkoman har aldrig varit inne på ett finare, fräschare, renare, bättre gym än detta. Slog till direkt!

Åsa Hellberg sa...

Agneta; jag vet inte ens var Flex gym ligger. I Farsta Strand skrev du, vad då?

Åsa Hellberg sa...

Var då menar jag:)

www.malinrocaahlgren.com sa...

grattis