torsdag 20 augusti 2009

Må Bra

I numret som kommer idag är artikeln om mig och Casanovas Kvinna med, och detta vet jag för att min granne ett par trappor upp berättade att hon hade läst den.
Jag vet inte alls hur slutresultatet blev, och kommer att springa till Pressbyrån och köpa ett par ex när jag är klar med morgonbestyren.

Idag börjar skolan på riktigt i förorten.
Det betyder väckning av skolbarn innan 7, och det tänker jag fortsätta vara ansvarig för så länge jag kan.
Morgonen är rätt mysig hos Hellbergs och inte särskilt stressad numera när jag inte behöver åka 7.30 för att hinna till mitt arbete 09.00.
Vi äter frukost, ser på The Voice och snackar om ditt och datt innan sonen tar tunnelbanan 08.00.

Mina klienter är inbokade på eftermiddagen idag, och innan dess ska jag mäta golvytan på mitt nya kontor.
Jag måste ju möblera så att ni trivs när ni kommer på besök.

Men allra först ska jag köpa Må Bra.

9 kommentarer:

Kia sa...

Vad spännande! Jag ska absolut slinka in till kiosken jag med! :-) :-)

Åsa Hellberg sa...

Du får snart din Bok, den är pg enligt förlaget!

ufot sa...

Egentligen brukar jag inte köpa den tidningen men idag ska jag köpa den :) *nyfniken*

Åsa Hellberg sa...

Kolla bara så att det är nr 9.

Kram Åsa

Unknown sa...

Men oj. Var det idag! Måste köpa Må bra genast! Har varit i stan idag och lekt världsviktig i en stor jävla skolåda tills ett ufo ringde och jag höll på att bryta naglarna av mej...

Åsa Hellberg sa...

Liz; haha, umgås ni fortfarande?

Unknown sa...

Åsa; jadå idag har hon varit och gapat här på mitt jobb. Men det låter jag nu vara som det är med det eftersom det landade en stor jävla muta i mitt kontor. Med muta menar jag en massa monsterkläder =)

helene sa...

Många grattis!!!
Perfekt lektyr på planet till Mallis,och till min mor!
Kramar Helene

Åsa Hellberg sa...

Tack Helene! Hälsa mamma.

Kram Åsa