måndag 31 augusti 2009

Sonen däckad

men i just vad är inte klargjort.

Han fryser och har 39 grader, ont i halsen och i huvudet och jag drar naturligtvis mina slutsatser och petar i alvedon så han inte ska yra.
När jag nu skriver om det kom jag på att en kräkshink säkert också är bra.
Jag kan omöjligtvis återge hur vinterns kräksjuka drabbade hans säng, golv och kläder; kan på min höjd säga att det inte luktade gott i hans rum...på tre veckor. Alltså garderar jag med hink och hoppas på att han träffar den om han skulle må lite dåligt.

I morgon ska tydligen min balkong bli klar, och jag kommer att få ett grönt (GRÖNT) golv.
Jag har inga ytterligare kommentarer.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan ju alltid låtsas att du har en gräsmatta utanför balkongdörren :)

Hoppas sonen snart är frisk.
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Haha, ja det är väl det som är tanken antar jag:)

Jag hoppas också att det snart går över!

FRIDA sa...

Oj. Han får krya på sig stackaren...


Kram Frida