måndag 3 augusti 2009

Utvecklingsdag

Jag fortsätter det arbete jag påbörjade förra veckan.
Hemsidan ska uppdateras, lokal ska beskådas och papper till skatteverket ska sammanställas. Resten av veckan ska jag träffa klienter, med ett avbrott för fotografering för Aftonbladet på onsdag.

Det är upptrappning på gång, men mitt mål med att arbeta fyra dagar i veckan ska jag försöka hålla även i framtiden.
Nej är ett bra ord och bör användas emellanåt.

Har ni fortfarande semester eller är ni back in business?

4 kommentarer:

Kia sa...

Maken har börjat jobba idag och jag längtar redan tills han kommer hem, han åkte för en timme sen... Jag är ledig en vecka till.

Åsa Hellberg sa...

Abstinens? Så vad gör du, gräver upp trädgården?

Kram Åsa

Kia sa...

Hm, kanske inte så dum ide...

Unknown sa...

Bib. Men jag mår inte bra.