onsdag 5 augusti 2009

Jag funderar

fortfarande på vad jag ska pryda min kropp med denna fotograferingsdag.
Det kan landa i en vit t-shirt och jeans.

Egentligen är det shortsväder, men iklädd dessa praktiska byxor kommer ni aldrig att få se mig, i alla fall inte på bild.
De finns gränser för vad man utsätter sig för, och av samma anledning kommer ni heller inte att få se mig i en kort kjol.
Punkt.

Övrig information gällande igår:
Efter avslutat arbetspass 21.30 bjöd fästmannen på glass på Fjällgatan, där utsikten som alltid är makalös.
Man bör dock inte titta över kanten, i alla fall inte om man har samma svindel som jag, det kan förstöra hela upplevelsen.
Nej, backa ett par meter och se rakt ut över Grönan och staden, då är det en njutning för ögat även för den som inte klarar stup och höga höjder.
Efter melon och chokladglass hyrde vi Clintans "Gran Torino" och somnade troligtvis mitt i natten.
Ungefär så.

Nu ska jag stirra in i min garderob igen.

Inga kommentarer: