lördag 1 augusti 2009

Port of Fjällbacka

står det på min blå T-shirt. Jag tänkte att jag skulle marknadsföra hemorten när jag nu kliver iväg de 200 meterna till mitt förortscentrum.


Utöver ett tomt kylskåp visade det sig att det är lika tomt i badrumsskåpet, så när jag nu har klämt ur det sista ur schampo och duschcreme är det dags att ladda upp med nytt även där.

Nu är inte detta den främsta anledningen till mitt besök i centrumet, nej det är långskaftade Gladiolus jag är ute efter.


I love Gladiolus.


Har jag tur kommer jag ihåg mat och schampo också, annars får jag väl ta det i morgon.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med dig det är väldigt vackra blommor och i så många färger
Hoppas du får tag i några

Sanna

Åsa Hellberg sa...

Det blev ett fång ljust röda, som nu lyser upp mitt vardagsrum.

Kram Åsa