tisdag 3 maj 2011

Många av oss har följare,

vissa av oss har också förföljare.
Det ena är vansinnigt roligt, det andra en konsekvens.

Nog sagt om det eftersom det emellanåt får mig att överväga att sluta med detta trevliga kommunikationssätt.

Jag försökte piffa till mitt nyklippta hår i morse.
Det gick inte bra eller rättare sagt det blev ingen skillnad alls.
Lärdom; torka räcker.
Tänk vad bra att man kan spara en minut här och där.
En minut jag lägger på studier.
Det är meningen att jag ska bli klok av andras visdom.
Det är ingen dum idé.

8 kommentarer:

Mia S sa...

Japp.. har haft samma tanke, inte om håret utan de första raderna :)
Men bestämt mig för att mitt liv är mitt och ignorera det där mindre trevliga.

Det vore verkligen synd om vi inte fick följa dina kloka tankar... hoppas du hänger kvar !
Kram kram

Anonym sa...

Du får inte sluta. Eller får och får, jag säger om... Jag önskar att du inte slutar. Förföljare ska ignoreras.

Åsa Hellberg sa...

Ignoreringen är påslagen.

Susanne B sa...

Usch vad jobbigt. Hoppas också att du inte slutar. När jag startade min blogg var det med en känsla av revolt: han ska inte längre stoppa mig!

Åsa Hellberg sa...

Susanne; det här är ingen han.

Anneli Stålberg sa...

Ignore and run over! Jag hoppas att du fortsätter länge, länge.

Åsa Hellberg sa...

Tack Anneli:)

Susanne B sa...

Hoppsan. Och jag håller med Anneli!