onsdag 19 december 2012

Åh, den är BRA!

Jag känner mig nöjd, fattar ni?
Det finns detaljer som jag måste lösa i morgon bitti, men sedan är det vysch iväg till ett förlag som ska läsa.
Därefter startar tumhållningen och jag sällar mig därmed till er som har manus på vift.

Det är en rysare!

I kväll måste jag göra ett val.
Greys eller tredje och sista delen av Sandhamnsmorden?
Just nu lutar det åt Greys. Morden kan jag se på tv4Play.

En ny favvis, som jag gillade redan i förra omgången, är polisen, spelad av dansken Jacob Cedergren.
Bild Tv4

















Hade jag varit Alexandra Rapaport hade jag valt honom.
Malmsjö är läskig i sin roll som hennes make.

Det var väl det, tror jag.


3 kommentarer:

Fru Venus sa...

Älskar Sandhamnsmorden, de selar så bra!
Håller tummarna, lycka till!

Anneli Stålberg sa...

Härligt! Vad spännande det blir nu.

Spader Madame sa...

Vi har sett första delen, tänkte kolla om de fanns på play ikväll. Den som lever får se.