tisdag 18 december 2012

Jag undrar om ni förstår hur många böcker jag har

som väntar på att bli lästa.
Jag ljuger inte om jag säger 40.
Jag ska börja med Fridas "Den vita frun", för den har hon skickat till mig.
Och signerat.
Det är en bok som jag vill sträckläsa, precis som Malin Persson Giolitos nya "Bortom varje rimligt tvivel", och jag tror att jag har tid med båda under julhelgen ... när jag sett Stolthet & Fördom för sjuttioelfte gången.

Jag tänker rulla ur soffan först fram åt nyåret.

5 kommentarer:

Fru Venus sa...

Låter som en bra plan :-)

Hanna Lans sa...

Jag ska läsa klart dina båda, sedan har jag tre engelska som lockar. Borde också läsa klart "Siri" men vet inte om jag orkar. Vill också läsa Vita frun. Får bli i januari tror jag. Soffan och pralinasken kommer vara mina bästa vänner fram tills dess. :)

Singelmamman sa...

Har samma plan som du. Börjar på juldagen med att hasa mig till soffan och bli kvar där.

Anneli Stålberg sa...

Så många böcker, så lite tid!

Shamrock sa...

Härligt med lite ledigt så att du hinner läsa och se kultserien. Jag får nog skippa Stolthet och Fördom eftersom jag vill gotta mig åt den i lugn och ro och inte bli störd av alla som är hemma