söndag 16 december 2012

Signering 14.00 Bokia Farsta centrum.

Ska bli väldans trevligt. Jag behöver bli uppmuntrad. När jag skulle göra det lite mörkare i mitt rum igår såg jag inte att min amaryllis stod lite snett och att två av tre knoppar fastnade i persiennen.
De gick förstås av och nu ser den sista knoppen jätteledsen ut.
Och jag blev också jätteledsen.

Så jag behöver min signering.
Sa jag att det var klockan 14.00?
Och att man får Sonjas sista vilja i pocket som present om man köper Sonjas hemlighet?





8 kommentarer:

Simona sa...

Lycka till!

Simona sa...

Klackenbergs 22/12. Sista lördagen före jul... Kl 13.00 La Läckberg kommer efter mig så jag hoppas stjäla många av hennes fans...

:)

Åsa Hellberg sa...

Bra plan!!

Anonym sa...

Hej!

Vet inte om du missade den här kommentaren. Därför kopierar jag in den här:

Hej Åsa!

Vi har haft lite kontakt förut genom våra bloggar. Jag bor ju också här i Farsta.

Tänkte bara säga att jag hade tänkt komma och träffa dig på Bokia i morgon, och köpa din senaste bok. Men tyvärr så krockar tiden med ett biobesök. Så jag skickar min man istället!

Han kommer att komma vid tvåtiden, köpa din nya bok, be att du skriver en hälsning till mig, Britt-Marie, och även be att få fotografera dig.

Här är inlägget som jag bloggade om din förra bok: http://bimsblogg.wordpress.com/2012/05/14/sonjas-sista-vilja-av-asa-hellberg/

Nu ser jag fram emot att läsa "Sonjas hemlighet".

Ha det så bra!
Varma hälsningar från Farsta-bon
Britt-Marie "Bim" Kullin

:-)

Åsa Hellberg sa...

Hej Bim, jag har mailat dig!

Anonym sa...

Okej! Ska kolla in det då! :-)

Hanna Lans sa...

Åsa, din skurk! Sitter och grinar vid köksbordet när jag läser Sonjas sista vilja. Skrattar också förstås. Haha, rakt på bara, det gillar jag!

Åsa Hellberg sa...

hehe.