torsdag 20 december 2012

Då så. Då var manuset ivägklickat.

Jag tänker inte titta i det igen innan jag får feedback från förlaget som jag skickat det till.
Skulle det bli antaget kommer det ändå att stötas och blötas med en redaktör, och då det är bättre att vänta än att börja själv.
Om det inte skulle det inte bli antaget?
Det blir det. Av någon.
Det måste finnas fler än jag som gillar de här karaktärerna. MÅSTE!

(Egentligen skulle jag vilja maila det till er allihop för att ni ska få lite trevlig julunderhållning, men det är inte så det går till, tyvärr.)

15 kommentarer:

Spader Madame sa...

Spark i baken då!

Anneli Stålberg sa...

Yay!!!! Grattis och stort lycka till! Synd då får man snällt vänta med att läsa då :)

Andra intryck sa...

Hurra! Klart de gillar, finns inget annat alternativ för oss alla stackare som måste vänta på att få läsa!

FRIDA sa...

Jag tvivlar inte sekund på att du kommer bli signad. Jag tror att de kommer slåss om dig ;-).


kram Frida

Åsa Hellberg sa...

tack Anneli!

Åsa Hellberg sa...

Hoppas, hoppas!:)

Åsa Hellberg sa...

Tack Frida!

Annika Estassy sa...

Inte ett dugg orolig, det blir antaget.

Åsa Hellberg sa...

Hoppas, hoppas.

Kati sa...

Lycka till, håller tummarna! Och jag är inte heller orolig, inte när det gäller dig. :)

Anne Jonsson sa...

Såklart det blir antaget. Har du samma förlag nu som förut? Jag menar att om du har samma förlag så är det väl säkert att det blir antaget eftersom du redan har gett ut två (eller tre?) böcker på det förlaget??

Åsa Hellberg sa...

Nej, det är just det jag inte har. Bra Böcker har lagt ned verksamheten ...

Åsa Hellberg sa...

Tack, låt oss hoppas att du har rätt!

Ebba Range sa...

Lyckliga förlag säger jag!

Åsa Hellberg sa...

haha, tack Ebba.