tisdag 18 december 2012

Vet ni hur sugen jag är på att läsa mitt nya manus?

Väry.
Men det blir ingenting med det idag.

Däremot kan jag berätta om en bok jag läst; den andra delen i en trilogi av Hans-Olov Öberg. Den första, Djävulens tonsteg, var snorbra. Den andra, Någon att lita på, är ännu bättre.
Första boken var en rätt klassisk pusseldeckare, medan man i andra redan vet vem som gör vad.
Lagom läskighet, underbart nyanserat språk och en riktigt bra story ger betyget: 
Läs för tusan!





6 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Vet du hur sugen jag är på att hinna läsa alls...särskilt DIN bok! Ska bli i alla fall i juldagarna!:))

Kram till dig!
Adela

Ebba Range sa...

Tack för boktipsen!
Då har du något att se fram mot i morgon ...

Kati sa...

Tack för tipset. Härlig känsla när man är sugen på att läsa sin egen bok. :)

Åsa Hellberg sa...

Ja, jag har ju inte läst det än. Det är hur spännande som helst:)

Fru Venus sa...

Menar du att du helt kan låta bli att läsa från början någon gång?

Åsa Hellberg sa...

Japps. I början när jag hade ett långt uppehåll skummade jag, men ingenting sedan dess. Det är är läsa det jag har skrivit när allt är klart som som är min största drivkraft, så det går inte att rucka på:)