måndag 31 december 2012

Mina vänner ska åka till New York i början av maj,

och när jag kom på det var jag tvungen att titta på mina bilder därifrån igen.
Det är åtta månader sedan vi var där, vilket betyder att om fyra månader fyller jag 51.
Jag kanske ska sikta på ett återbesök när jag fyller 52?
Jag räknar med att vara rätt rik då (man får önska sig saker på nyårsafton också, man måste inte bara avge en massa löften.)

Kanske har jag satt in alla mina pengar på den här banken (Bank of America) vars entré teveserien "The Newsroom" lånar.
Yes, been there, så jag känner igen mig. Hurra.


2 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Och tänk att där vandrade jag gata upp och gata ner i sju långa år. Längtar inte tillbaka. Eller jo, till mina kvarlämnade vänner och shoppingen.

Åsa Hellberg sa...

Du menar alltså att man kan tröttna?:)