lördag 15 december 2012

Jag kom hem,

om än en timma senare än planerat.

Bokia Kungsmässan ochBokia Frölunda Torg var jättetrevliga och i butikerna hade en supedeal under min signering: Köp Sonjas hemlighet och få Sonjas sista vilja, i pocket, på köpet.
Det ryktas om samma upplägg i Farsta i morgon.

Och så fick jag ju träffa bloggkompisar, Hanna Lans och Anna. Det är alltid lika roligt, och det känns som man känner varandra trots att man inte har träffats tidigare. Visst är det märkligt?
Här knixar Hanna och jag.

































Jag hade sådan tur när jag åkte hem att en vän till mig kom ombord och att vi kunde sitta tillsammans.
Den drygt tre timmar långa resan gick tack vare det jättefort.

Jag skrev två sidor på tåget igår och idag blir det minst tio till.
Nu kör vi. Jag tänker gå i mål nästa vecka!

Dagens perfekta skrivarlya.

6 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Varför knixar vi egentligen?

Åsa Hellberg sa...

Jag har för mig att det var något med att böckerna bakom skulle synas. Jättebra idé!

Kati sa...

Vad härligt. Kör så det ryker!
Ps signerar du i farsta idag?

Åsa Hellberg sa...

I morgon.

Kati sa...

ahaa! :)

Anonym sa...

Hej igen!
Ja, det var riktigt roligt att träffas och lite synd att jag inte hann stanna och prata en lite längre stund. Och nu ser jag fram emot att få läsa boken./Kram, "Anna med alla bloggar"