lördag 23 november 2013

Jag skulle tro att vi hinner bortåt 65 sidor idag korr idag,

det tar nämligen lite längre tid när man är två eftersom vi läser kapitelvis parallellt och jag sedan petar in det som N har sett, men som jag har missat.
Det är bra som tusan, och om vi hinner lika mycket och kanske lite mer i morgon vore det toppen. Manuset är på drygt 300 sidor, och mitt mål är att det ska vara inlämnat på onsdag. 
Tisdag och onsdag får jag varva korrandet av En liten värld med skrivandet av Sara. 
Det ska nog gå finfint. 

Och jag får väl inse att förra veckans "nu ska jag jobba som andra människor och vara ledig på helgerna", sprack direkt. 

3 kommentarer:

Kati sa...

Härligt med lite teamwork! :-) Heja!

Åsa Hellberg sa...

Ja, det är superbra.

Ebba Range sa...

Det låter toppen ... dubbelt upp till o med!