onsdag 20 november 2013

Femtonhundra och jag tar en ny paus.

Jag ska flytta bil, beställa bord och stolar till nya lägenheten och så ska jag handla.
Femhundra till borde jag klara senare. Måste vänja mig av med de där tankarna som säger att jag inte kan skriva efter två. Det blir bara en självuppfyllande profetia av det.
Jag har inte alls samma idéer när det gäller redigering eller korrläsning, vilket är tur för i morgon landar  En liten värld i lådan. Eller kanske på Ica eftersom det troligtvis inte går ned i brevinkastet.

Ungefär så.
Hur har ni det denna väldigt höstiga onsdag?

3 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Illamående. Det är så jag har det. Har försökt döva det med glass och chokladsås.

Shamrock sa...

jag är trött. Nu skulle jag vilja krypa upp i soffan med lite godis och din bok. Men det får väl vänta lite då

Anneli Stålberg sa...

Härligt! Bra jobbar. Själv jagar jag ord som används för mycket i mitt manus.