lördag 30 november 2013

Jag är påmålad och ... klar.

Det tar oftast längst tid.
Idag vet jag dock inte vad jag ska ha på mig, dessutom har jag fått en svettattack som kan gå till historien och den måste jag vänta ut innan det nysktrukna (jaja, kunde varit) kommer på.

Och det här postade jag visst inte innan jag gick.
Då får ni ser lite bilder istället.
Idel ädel skrivadel.
Åh, det var så mysigt, jag hade kunnat prata hela natten eftersom jag inte hann prata klart med någon.

Från vänster: Marika, Caroline, Åsa och Pernilla. 

Simona, Agnes och Anna


Sandra och Colette

Caroline, Åsa H och Carina


Marika och Ninni

Sandra, Åsa och Josefine.


Jag, Pamela och Carina
Agnes och Colette 

3 kommentarer:

Kati sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Kati sa...

Sorry, none of my business. Tänkte mig inte för.

Åsa Hellberg sa...

Inga problem, ett helt privat arrangemang:)